ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

NAJBOLJA PRIJATELJICA




Moja najbolja prijateljica je Lukrecija. Zašto? imam svoje razloge. Družimo se odkad smo se rodile. Ona živi blizu mene ali ne idemo u istu školu, pa se ne viđamo tako često za vrijeme škole. Mi smo se upoznale zato jer su se i naši roditelji puno družili i dugo poznavali. Svašta smo preživjele zajedno i puno smo naučile. Kroz ljeto smo stalno skupa, bile smo svugdje. Od prodaje knjiga, shoppinga pa do snimanja i planiranja svega i svačega. Ona mi je najbolja  zato jer se uvijek razumijemo i imamo slične karaktere. Najbolje mi je kad se udružimo i napravimo nešto nevjerojatno. Oba dvije volimo smijeh, ljeto i kupanje u našim bazenima. Po ljeti se često vozimo do izvora, na igralište i u Konzum, te se tamo smijemo i naslikavamo. Jednostavno imamo puno toga zajedničkog.

Nema komentara:

Objavi komentar