ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

NAJDRAŽI FILM




Moji dobri filmovi su Step Up, Vrisak, 96 sati...ali najdraži film mi je Sam u kući
Redatelj: Chris Columbus 
Glavni glumci: Macaulay Culkin (Kevin), Catherine O'Hara (Kevinova majka), Daniel Stern (član mokrih bandita), Joe Pesci (vođa mokrih bandita)...

RadnjaKevin McCallister je dječak koji se s obitelji sprema na putovanje u Francusku gdje će provesti božićne blagdane. Užurbano spremanje u obiteljskoj kući ne dira previše Kevina. Na kraju ostaje zaboravljen i sam u kući što isprva nitko ne primjećuje. Tada dolaze mokri banditi Harry i Marv. Oni su pljačkaši čija je specijalnost da pokradu bogataše dok su oni na putu za vrijeme blagdana. Na njihovoj listi je i kuća McCallisterovih. Isprva se Kevin boji ali ubrzo dođe k sebi i shvati da mora obraniti svoj dom. On priprema puno zamki za njih, te naposljetku uspijeva sačuvati kuću potpuno sam. 

Meni je to najdraži film zato što je jako smiješan. Gledam ga svake godine makar sam ga već puno puta pogledala. Sviđaju mi smiješni trenuci kad upadnu u zamke u prvom a pogotovo u drugom, trećem i četvrtom dijelu.Glavni glumac je sad već odrastao pa se više ne bude snimao taj film.

Nema komentara:

Objavi komentar